AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een jaar verder

2 plaatsers

Ga naar beneden

Weer een jaar verder Empty Weer een jaar verder

Bericht  posdijk di maa 05, 2013 4:10 pm

Hallo beste Brera rijders 15.000 kilometer gereden met de brera het is nog steeds een feest geweldig zoals belle Brera zich over de wegen verplaatst geen problemen of iets dergelijks al een paar grote trips achter de rug dan wordt het helemaal feest zonder sporen van vermoeidheid leg je 1000 km op een dag af al zijn er wel wat ongemakkelijke zaken zoals waar laat je je rechterbeen als je de cruise controle hebt ingeschakeld en zit je regelmatig als je richting wil geven aan de cruisecontrole hendel te duwen of trekken waarom niet op het stuur gemaakt inplaats van die onzin waar je makkelijk met je hand bij kan maar dat kan de pret niet drukken want alles went.
De bagageruimte is toch groter als je denkt en ook bij Canadese familie maakt deze auto veel indruk dat zegt genoeg daar vinden ze meestal suv en sedans mooi.
Helaas is de jaloezie bij onze landgenoten toegeslagen en vond iemand het leuk om er een kras op te produceren jammer jammer jammer en hoe gek het ook klinkt het doet gewoon pijn als je belle Brera met zo een litteken ziet.
Laatst een service beurt gegeven mankeerde niets aan 350 euro was ik klaar alleen wat filters vervangen etc.
Ik denk dat deze auto niet meer uit de familie verdwijnt want dan krijg ik ruzie met vrouw en boys die uiteraard ook wel eens met belle Brera aan de haal gaan met de smoesen van pap ik heb een afspraak met!!, of mijn auto rijd niet zo lekker kan je even kijken dan neem ik de Brera wel mee. of collega's die vragen mag ik met jou mee rijden.
Jullie begrijpen een Brera is geen auto een Brera is emotie en elke dag als ik naar buiten loop en ik kijk naar die fraaie lijnen dan denk ik weer, ik had toch niets beters met mijn geld kunnen doen en by the way zelfs mijn hond vind het een genot achterin want hij slaapt in geen een auto zo relaxed als in de Brera.


posdijk
posdijk

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 65
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 25-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een jaar verder Empty Weer een jaar plezier tegemoet.

Bericht  pietrobq4 do jun 06, 2013 8:55 am

Ben blij te lezen dat de hele familie tevreden is. Ik zelf in de ruin 30 jaar dat ik Alfa rij, nog nimmer z´on fijne wagen gehad. bounce

Herstel van de kras is een klusje voor Giovanni. Heb ik goeie ervaringen mee. Shocked

Dat jullie hond zich volledig thuis voelt in de Brera zegt alles. cheers
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 79
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum