AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kennismaking Carbella Tuning & Design

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kennismaking Carbella Tuning & Design Empty Kennismaking Carbella Tuning & Design

Bericht  Carbella wo jan 26, 2011 3:37 pm

Beste clubleden,

Langs deze weg zou ik me graag aan jullie willen voorstellen.

Ik ben Chris Angeles, 35 jaar, woonachtig in Zoetermeer met mijn vrouw Miranda en onze dochter Louisa.

Van beroep ben ik Accountmanager Pensioen bij een grote Verzekeraar, en naast Alfaliefhebber (rij momenteel een Alfa 156 1.9 JTD SW), ben ik ook een enorme fan van motorrijden en bergklimmen.

Toen ik voor het eerst mijn rijbewijs haalde duurde het niet lang voordat ik mijn eerste Italiaan kocht, een Alfa 75 3.0 V6 America. Een fantastische wagen! Volgens mij was ik vaker op stap met de auto dan dat ik thuis was.
Verschillende italiaanse auto's zijn er daarna nog geweest: Lancia Thema 8.32, Alfa 33(16V & P4), Alfa 164 3.0 V6, Alfa GTV 20 V6 TB(916) en een Alfa 156 1.8 TS 16V. De 33 en de 75 hebben vanwege hun uiterlijk en rij-eigenschappen toch wel een speciale plek bij mij.

Mijn vrouw helaas ook besmet, rijdt in een Alfa 147 1.6 TS Veloce en is met regelmaat actief op het 147forum.Mijn schoonvader die bij het Alfa 166 forum actief is rijdt in een Alfa 166 2.4 JTD. Hebben we last van het Alfa-virus? Ja, best wel eigenlijk Very Happy

Een aanvulling op mijn voorstelrondje is dat ik per 01/01/2011 het bedrijf Carbella Tuning & Design heb overgenomen. Voor sommige wellicht bekend, en voor sommige misschien (nog) niet.

Als ik kijk naar waar Carbella op dit moment staat en waar ik zelf heen wil dan is het een bijzondere uitdaging. Voor mij persoonlijk is er voldoende bestaansrecht om dit nog beter en uitgebreider te gaan doen. Maar wel met behoud van exclusiviteit. Ik ga in ieder geval mijn best doen om jullie de komende periode te laten zien wat er zoal gaat veranderen en welke voordelen er zijn voor jullie als club.

Als jullie nog vragen, tips en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om me te benaderen.

Met vriendelijke groet,

Chris Angeles
info@carbella.nl
http://www.carbella.nl
Kennismaking Carbella Tuning & Design Vz9bpv
Carbella
Carbella

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 48
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 21-12-10

http://www.carbella.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kennismaking Carbella Tuning & Design Empty Carbella.

Bericht  pietrobq4 wo jan 26, 2011 4:25 pm

Chris welkom en veel succes met de overname van Carbella.

Mocht je eens iets leuks tegenkomen voor de Brera, schroom niet ons daarover in te lichten. affraid
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 79
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum