AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! Empty Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!!

Bericht  downfall zo maa 06, 2011 2:58 pm

Hallo allemaal,

Sinds drie weken ben ik de trotse bezitter van een mat grijze Brera met de 3.2 V6. Heb haar ondertussen een weekje moeten missen omwille van ski vakantie, maar ondertussen tuf ik alweer lekker rond op de Belgische wegen! Super wagen, sexy en snel enkel het verbruik valt tegen, maar goed, om economisch te rijden koop je geen V6 natuurlijk.
Hier enkele foto's van mijn Bella!

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! 14o40f6

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! 2n00jtj

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! 14o7lw0

downfall
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! Empty Re: Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!!

Bericht  Sportiva-Italia di maa 15, 2011 5:38 pm

Welkom! Mooie wagen!!!!! Overweeg zelf een 2.4 JTDm, maar zit momenteel zonder werk en de ene keer heb ik werk dichtbij, dan weer verder weg, dus niet een moment om een zware diesel te kopen Razz Mocht ik wel verder weg werken en minstens 13.000 km per jaar rijden, dan wordt het vrij serieus. Momenteel rijd ik nog een Fiat Punto 1.8 16v Abarth uit 2004 en die rijdt gemiddeld 1:10,5 en bij 13.000 km/jaar zit ik tegen t omslagpunt dat een Brera diesel voor mij goedkoper wordt.

Die kleur van jouw wagen: cheers cheers cheers I love you I love you I love you drunken drunken drunken
Sportiva-Italia
Sportiva-Italia

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 54
Woonplaats : Omg. Leeuwarden
Registration date : 27-07-09

http://www.sportiva-italia.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! Empty AR Brera.

Bericht  pietrobq4 wo maa 16, 2011 6:36 am

Welkom, alhier. Mooi Brera interieur. Dat zal genieten gaan worden. Veel plezier en fijne km's. bounce [right]
pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 79
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!! Empty Re: Alfa Brera 3.2 V6, mijn nieuw speelgoed!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum