AlfaBreraClubBeNeLux
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van plan brera aan te kopen

3 plaatsers

Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty van plan brera aan te kopen

Bericht  josevdb ma nov 21, 2011 7:14 am

halo iedereen ik ben van plan brera aan te kopen kan iemand me zegen waar ik moet op letten en wat verbruik is

groeten jose

josevdb

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 64
Woonplaats : kortrijk
Registration date : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty brera sinds augustus

Bericht  posdijk ma nov 21, 2011 7:24 am

Hallo
Ik las dat je van plan was om een Brera te kopen en waar zoal op te letten.
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een brera voordat ik hem kocht veel info ingewonnen bij mijn garage bedrijf waar meerdere brera's in onderhoud zijn volgens hem zijn er weinig tot geen problemen met deze auto's.
Ik bezit een 2.2 jts gemiddeld gebruik bij normaal rijgedrag 1 0p 10 als je aan het gas gaat hangen is het verbruik fors.
Verder nog 1 waarschuwing!!! deze auto is verslavend je hebt overal bijkijks je wordt overal aangesproken en bekeken dus wil je niet teveel opvallen niet kopen.

Gr Arco
posdijk
posdijk

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 65
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 25-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty Re: van plan brera aan te kopen

Bericht  josevdb ma nov 21, 2011 8:42 am

[quote="posdijk"]Hallo
Ik las dat je van plan was om een Brera te kopen en waar zoal op te letten.
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een brera voordat ik hem kocht veel info ingewonnen bij mijn garage bedrijf waar meerdere brera's in onderhoud zijn volgens hem zijn er weinig tot geen problemen met deze auto's.
Ik bezit een 2.2 jts gemiddeld gebruik bij normaal rijgedrag 1 0p 10 als je aan het gas gaat hangen is het verbruik fors.
Verder nog 1 waarschuwing!!! deze auto is verslavend je hebt overal bijkijks je wordt overal aangesproken en bekeken dus wil je niet teveel opvallen niet kopen.

Gr Arco[/quote


dank je doet me terug denken aan de tijd van mijn alfetta gtv en dit gevoel wil ik terug auto waar niet iedereen mee rijd en waar je verliefd op bent

en als echte altist is het wel de mooiste auto van moment en nu rijd mijn zoon ook al auto dus 2 deuren zijn nu oké bedankt voor reactie en rood dat is echt wel kleur dat ik zoek groeten jose'

josevdb

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 64
Woonplaats : kortrijk
Registration date : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty Re: van plan brera aan te kopen

Bericht  posdijk ma nov 21, 2011 3:27 pm

[quote="josevdb"]
posdijk schreef:Hallo
Ik las dat je van plan was om een Brera te kopen en waar zoal op te letten.
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een brera voordat ik hem kocht veel info ingewonnen bij mijn garage bedrijf waar meerdere brera's in onderhoud zijn volgens hem zijn er weinig tot geen problemen met deze auto's.
Ik bezit een 2.2 jts gemiddeld gebruik bij normaal rijgedrag 1 0p 10 als je aan het gas gaat hangen is het verbruik fors.
Verder nog 1 waarschuwing!!! deze auto is verslavend je hebt overal bijkijks je wordt overal aangesproken en bekeken dus wil je niet teveel opvallen niet kopen.

Gr Arco[/quote


dank je doet me terug denken aan de tijd van mijn alfetta gtv en dit gevoel wil ik terug auto waar niet iedereen mee rijd en waar je verliefd op bent

en als echte altist is het wel de mooiste auto van moment en nu rijd mijn zoon ook al auto dus 2 deuren zijn nu oké bedankt voor reactie en rood dat is echt wel kleur dat ik zoek groeten jose'


Veel succes ermee en laat eens weten wat het geworden is
posdijk
posdijk

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 65
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 25-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty Aanschaf Brera.

Bericht  pietrobq4 do dec 08, 2011 4:10 am

Rij zelf sinds Juni 2006 in een Brera 3.2 V6. Inmiddels 5 jaar oud en ruim 100.000 km gereden. Probleemloze en heerlijke km's achter de rug. Wagen is een waar genot. Kan aanschaf aan bevelen. Paar kleine reparaties gehad. Verbruik praat ik niet over bij een V6, maar dat is hoog, maar je krijgt er veel rijplzier voor terug. bounce

Rij nu 35 jaar Alfa Romeo, maar dit is de fijnste wagen die ooit heb gehad. Succes met de aanschaf. cheers




pietrobq4
pietrobq4

Aantal berichten : 148
Leeftijd : 79
Woonplaats : Kalenberg.
Registration date : 07-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

van plan brera aan te kopen  Empty Re: van plan brera aan te kopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum